gebruik social selling om met linkedin in contact te komen met jouw doelgroep
versterk je netwerk, blijf verbonden, engage en creëer vraag
zet telefonische acquisitie in als integraal onderdeel van je salesproces
het is vaak net het duwtje in de rug om een afspraak te maken, het maximaliseert je resultaten
gebruik e-mail marketing om in korte tijd een groter deel van jouw doelgroep te bereiken
blijf periodiek jouw doelgroep mailen en activeer hen met gerichte call-to-action
verbreed en verdiep jouw marktinzichten door het inzetten van online survey
werk samen met jouw doelgroep en benchmark binnen jouw doelgroep trends, behoeften en succesfactoren en ben de concurrentie altijd een stap vooruit
gebruik content om jouw zichtbaarheid op jouw (social) media kanalen te verhogen en ‘top of mind’ te komen binnen jouw doelgroep
positioneer jezelf als ‘thought leader’, publiceer regelmatig nieuwe content om jouw doelgroep te boeien en te binden
vertel ons wat jouw ambities zijn en waar je met jouw verkoopteam tegenaanloopt, dan kijken we samen welke van onze diensten het beste bij jouw uitdagingen aansluiten en kiezen hierbij een bundel die past binnen jullie budget